Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару провадиться у разі виявлення неналежної якості у строк 14 днів після покупки, та здійснюється засобами Укрпошти, Нової Пошти або іншим перевізником за рахунок продавця. Повернення коштів після повернення неліквідного товару здійснюється за згодою сторін на картку ПриватБанку або готівкою (якщо звернулися до магазину) але не пізніше ніж через 5 робочих днів після отримання та перевірки поверненого товару. Увага! При отриманні товару обов'язково перевіряйте його на цілісність та повноту комплектації. У разі виявлення механічних пошкоджень або не повної комплектності у поєднанні з порушенням цілісності упаковки, складайте акт (претензію) на відділення Нової Пошти. Претензії на зовнішні пошкодження упаковки не ухвалюються! Якщо упаковка товару не порушена, а комплектація не повна, зафіксуйте, будь ласка, цей факт на камеру та прикріпіть фото до повідомлення електронної пошти (нижче).
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.